Lider- Grove Streets
2 participanți
- OverBACK
Data de inscriere : 24/10/2017
Lider- Grove Streets
24/10/2017, 18:56
[size=12]Nick in joc: Winty[/size]
[size=12]Level: 4[/size]
[size=12]De cat timp joci SA:MP : De aproximativ 3 ani.[/size]
[size=12]Varsta: Am 15 ani.[/size]
[size=12]La ce factiune vrei lider : As dori lider la Grove Street.[/size]
[size=12]De ce vrei sa fi lider : Doresc sa fiu lider deoarece ma consider destul de capabil sa detin o astfel de functie si vreau sa imi invat membrii cu tot ce stiu.[/size]
[size=12]In ce interval de timp esti dispus sa joci?: De obicei joc cam 5-6 ore pe server.[/size]
[size=12]La ce factiuni ai mai fost lider: Pe serverul asta, nu am mai fost lider. Dar am fost pe altelte lider la: Hitman Agency, LSPD, Ballas Family.[/size]
[size=12]Te descurci cu forumul ?: Da, ma descurc bine.[/size]
Re: Lider- Grove Streets
28/10/2017, 04:10
salut momentand nu se mai raspund la aplicati pe acest forum check http://rpg-fivegame.esy.es/forum/OverBACK a scris:[size=12]Nick in joc: Winty[/size][size=12]Level: 4[/size][size=12]De cat timp joci SA:MP : De aproximativ 3 ani.[/size][size=12]Varsta: Am 15 ani.[/size][size=12]La ce factiune vrei lider : As dori lider la Grove Street.[/size][size=12]De ce vrei sa fi lider : Doresc sa fiu lider deoarece ma consider destul de capabil sa detin o astfel de functie si vreau sa imi invat membrii cu tot ce stiu.[/size][size=12]In ce interval de timp esti dispus sa joci?: De obicei joc cam 5-6 ore pe server.[/size][size=12]La ce factiuni ai mai fost lider: Pe serverul asta, nu am mai fost lider. Dar am fost pe altelte lider la: Hitman Agency, LSPD, Ballas Family.[/size][size=12]Te descurci cu forumul ?: Da, ma descurc bine.[/size]
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum